Федоров В.В. ПРОЕКТ КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ

Перейти вниз

Федоров В.В. ПРОЕКТ КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ Empty Федоров В.В. ПРОЕКТ КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ

Сообщение автор Admin в Ср Янв 16, 2019 12:16 pm

Ефективність процесу навчання в значній мірі залежить не тільки від якісного викладання теоретичних положень дисциплін, закріплення матеріалу на практичних та лабораторних заняттях, але й від своєчасного та досконалого контролю засвоєння навчального матеріалу. У теперішній час, коли значно зростає обсяг самостійної роботи студентів, широко впроваджується система дистанційного навчання, контроль знань набуває особливого значення, оскільки при таких формах навчання викладач, як правило, не має безпосереднього наочного контакту зі студентами і не може особисто спостерігати за процесом вивчення матеріалу.
Як правило, для контролю знань (поточного та підсумкового) використовуються як традиційні методи (усне та письмове опитування), так і сучасні системи тестового контролю, в тому числі комп’ютерні тестові системи. Традиційні методи разом із можливістю оцінити творчі здібності студентів та їх здатність до зв’язного письмового викладення засвоєного матеріалу мають дуже велику трудомісткість і не дозволяють працювати зі значною кількістю студентів. Крім того, ці методи мало або зовсім не підходять для дистанційного навчання. Комп’ютерні тестові системи дозволяють без зайвих трудовитрат провести перевірку знань великої кількості студентів, у тому числі й у дистанційному режимі. У теперішній час розроблено та впроваджено у навчальний процес велику кількість різноманітних тестових систем, у тому числі таких, що базуються на web-технологіях. Але при використанні таких систем є суттєві проблеми. Так, існуючі системи тестового контролю знань за різними дисциплінами найчастіше використовуються відокремлено одна від одної, мають різний формат вихідних даних і не дозволяють оцінити якість навчання студента у загальному обсязі, виконати комплексний автоматизований аналіз даних успішності і відповідним чином скоригувати процес навчання.
З урахуванням наведеного аналізу пропонується наступний проект комплексної системи контролю знань студентів. Така система буде мати наступні особливості:
• модульний принцип побудови, який дозволить легко проводити модернізацію, конфігурування та адаптацію системи під конкретний навчальний заклад;
• дружній, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, причому елементи інтерфейсу повинні бути стандартизовані для всіх додатків системи;
• наявність централізованої комплексної бази даних по всіх дисциплінах і робота у мережевому оточенні з підтримкою web-технологій;
• єдиний (XML-подібний) формат вихідних даних, що дасть можливість використовувати ці дані в інших системах;
• послідовна фіксація результатів як поточних, так і підсумкових контролів по всіх дисциплінах;
потужний аналітичний блок, що дозволить не тільки контролювати рівень засвоєння матеріалу, але й виявляти проблемні галузі у засвоєнні як окремих дисциплін, так і цілих циклів дисциплін, аналізувати ставлення студентів до навчання з самого початку до поточного періоду, виявляти схильності студентів до вивчення певних напрямків майбутньої професії і на підставі цього надавати рекомендації з коригування навчальних планів, обсягів і тематики самостійної роботи, вибору місць стажування та навчальних практик, тем дипломних робіт і проектів, наукових керівників і т.д.
Admin
Admin
Admin

Сообщения : 145
Дата регистрации : 2016-05-29

Посмотреть профиль http://miest2016.ukrainianforum.net

Вернуться к началу Перейти вниз

Вернуться к началу


 
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения