Татаринова С.О., Панова О.Ю. ТРУДНОЩІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ

Перейти вниз

Татаринова С.О., Панова О.Ю. ТРУДНОЩІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ Empty Татаринова С.О., Панова О.Ю. ТРУДНОЩІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ

Сообщение автор Admin в Ср Янв 16, 2019 9:11 am

Соціокультурна трансформація сучасного українського суспільства тісно пов’язана з розширенням сфери соціальної політики, одним із пріоритетів якої є забезпечення повноцінного функціонування суспільства, яке неможливе без створення умов для самореалізації кожної окремої людини. В Україні протягом тривалого часу сформовано державну систему соціальної підтримки дітей з обмеженими психофізичними можливостями, дітей з вадами психічного та фізичного розвитку, яка організаційно розподілилася між Міністерством освіти України, Міністерством охорони здоров‘я України, Міністерством праці та соціальної політики України, Міністерством у справах сім‘ї та молоді України, Державним комітетом України з фізичної культури та спорту.
Різні аспекти порушеної проблеми знайшли висвітлення у наукових працях З. Зайцевої, Л. Іванової, А. Капської, М. Николаєва, М. Сварника, Е. Стребелевої, С. Тарасюк, Л. Яскал та ін. У процесі соціально-психологічної реабілітації вирішуються три групи завдань: адаптація, автоматизація й активізація особистості. Рішення цих завдань, по суті суперечливих і в той же час діалектично єдиних, істотно залежить від багатьох зовнішніх і внутрішніх факторів.
Процес соціально-психологічної реабілітації, навіть при сприятливому збігу обставин, розгортається нерівномірно й може бути сповнений рядом труднощів, кутів, що вимагають спільних зусиль дорослого й дитини. Під труднощами соціалізації розуміється комплекс труднощів при оволодінні тією або іншою соціальною роллю. Найчастіше причинами виникнення цих труднощів є невідповідність вимог до дитини в процесі її взаємин із соціумом і готовності дитини до цих відносин.
Найбільш серйозним наслідком інвалідності є втрата «базової довіри до світу», без якої стає принципово неможливим розвиток таких найважливіших новоутворень особистості як: автономія, ініціативність, соціальна компетентність, умілість у праці, статева ідентичність та ін.
Отже, на основі дослідження й узагальнення одержаних результатів нами доведено, що підвищення ефективності системи соціально-психологічної реабілітації дітей з інвалідністю можна досягти завдяки поліпшенню механізму її функціонування, який передбачає послідовні дії щодо вдосконалення нормативно-правового, інформаційного, науково-методичного, кадрового, фінансового, організаційно-управлінського підґрунтя цієї системи, а також проведення оцінювання ефективності заходів із професійної реабілітації дітей з інвалідністю на регіональному рівні.
Admin
Admin
Admin

Сообщения : 145
Дата регистрации : 2016-05-29

http://miest2016.ukrainianforum.net

Вернуться к началу Перейти вниз

Татаринова С.О., Панова О.Ю. ТРУДНОЩІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ Empty Re: Татаринова С.О., Панова О.Ю. ТРУДНОЩІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ

Сообщение автор Вячеслав Фурса в Ср Янв 23, 2019 12:35 pm

Цікаве повідомлення. Повністю підтримую тезу про комплексність вирішення порушеної проблеми.

Вячеслав Фурса

Сообщения : 7
Дата регистрации : 2017-05-25

Вернуться к началу Перейти вниз

Вернуться к началу


 
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения