Татаринова С.О., Левченко А. М. ВИСВІТֺЛЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ РОБОТИ У ПРАЦЯХ ВІТЧИЗֺНЯНИХ ВЧЕНИХ

Перейти вниз

Татаринова С.О., Левченко А. М. ВИСВІТֺЛЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ РОБОТИ У ПРАЦЯХ ВІТЧИЗֺНЯНИХ ВЧЕНИХ Empty Татаринова С.О., Левченко А. М. ВИСВІТֺЛЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ РОБОТИ У ПРАЦЯХ ВІТЧИЗֺНЯНИХ ВЧЕНИХ

Сообщение автор Admin в Ср Янв 16, 2019 9:09 am

Соціально-культурна діяльність – це процес, який спрямований на формування умов для якомога повнішого самоствердження, розвитку і самореалізації групи та особистості у сфері дозвілля. При цьому вирішується все різноманіття проблем, пов'язаних з організацією вільного часу: із спілкуванням, створенням і засвоєнням культурних цінностей та іншим. Менеджер соціально-культурної діяльності бере участь у формуванні задовільного середовища та ініціатив населення в області дозвілля, у вирішенні завдань релігійної, історико-культурної, екологічної сфери, проблем сім'ї та дітей, використовуючи своєрідні форми і методи.
Багато науковців розглядало поняття «соціально-педагогічна діяльність» та «соціально – культурна діяльність», а саме: Н. Бурая, М. Галагузова, С. Гончаренко, І. Звєрєва, А. Капська, Л. Коваль, І. Козубовська, О. Крокінська, Л. Міщик, Л. Нагавкіна, В. Сластьонін, С. Хлєбік та інші.
Педагогічну діяльність як особливий вид соціальної діяльності, що передбачає передавання від старших поколінь до молодших накопичених людством культури і досвіду, створення умов для їхнього особистісного розвитку і підготовки до виконання певних соціальних ролей у суспільстві, розглядав В. Сластьонін.
Конкретизуючи поняття «педагогічна діяльність», М. Галагузова визначає її як різновид професійної діяльності, спрямованої на передачу соціокультурного досвіду за допомогою навчання й виховання та створення умов для особистісного розвитку тих, кого навчають. Педагогічна діяльність має регламентований, безперервний, планомірний характер, вона спрямована на всіх дітей. Об’єктом педагогічної діяльності можуть бути й дорослі, наприклад, у системі професійної освіти.
Соціально-педагогічна діяльність за своєю суттю дуже близька до педагогічної діяльності, з якої вона виокремилася, проте вона має й свою специфіку. Розгляньмо докладніше її природу, зміст та відмінні риси.
У своїх дослідженнях Н. Бурая, А. Капська, І. Козубовська, Л. Коваль, І. Звєрєва, С. Хлєбік, Л. Міщик та інші підкреслюють значення діяльнісного підходу. Науковці Л. Нагавкіна, О. Крокінська та інші визначають предметом діяльності соціального педагога двохсторонній процес: процес становлення дитини як суб’єкта соціального життя й процес створення педагогічно доцільного середовища. При цьому об’єкт його уваги – завжди конкретна складна життєва ситуація, а мета – створення умов для успішного розвитку даного двохстороннього процесу до визначення суті соціально-педагогічної діяльності.
Ключовим поняттям соціальної педагогіки як теорії В. Нікітін вважає соціально-педагогічну діяльність, що полягає в забезпеченні освітньо-виховними засобами спрямованої соціалізації особистості, в передачі індивідові (в освоєнні ним) соціального досвіду людства, знаходженні або відновленні соціальної орієнтації соціального функціонування.
«Соціально-педагогічна діяльність спрямована на створення сприятливих умов соціалізації, всебічного розвитку, задоволення її культурних і духовних потреб чи відновлення соціально схвалених способів життєдіяльності людини», — вважає О. Безпалько.
Соціально-педагогічна діяльність покликана служити задоволенню потреб індивіда або групи в соціокультурній адаптації й самореалізації. Потреба в ній виникає тоді, коли в індивіда, особистості, групи складається проблемна ситуація у взаєминах із середовищем.
Робота із соціального захисту, соціальної адаптації, корекції поведінки й розвитку, реабілітації дітей, має бути змістовно орієнтованою на різні категорії дітей, що вимагають особливої уваги професіоналів.
Отже, професійну діяльність соціального педагога необхідно розглядати як особливу інтеграційну професію, близьку до педагогічно орієнтованого соціального працівника і професійно підготовленого фахівця в галузі педагогіки відносин в соціумі. Соціальний педагог як професіонал має володіти сукупністю знань, умінь і якостей, що дозволяють здійснювати як педагогічне цілеполягання, так і пізнання в творчій соціально-педагогічній діяльності.
Соціально-педагогічна діяльність – це структурно-динамічна сукупність цілеспрямованих соціально-педагогічних дій, що здійснюється у мікросоціумі спеціальними педагогічними засобами в інтересах соціально-психологічного розвитку особистості й міжособистісних відносин дітей з урахуванням реальних умов їхнього життя й освіти.
Зважаючи на вищевикладене, соціально-педагогічна діяльність з організаторською функцією є невід’ємною складовою соціально–культурної діяльності.
Admin
Admin
Admin

Сообщения : 145
Дата регистрации : 2016-05-29

Посмотреть профиль http://miest2016.ukrainianforum.net

Вернуться к началу Перейти вниз

Татаринова С.О., Левченко А. М. ВИСВІТֺЛЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ РОБОТИ У ПРАЦЯХ ВІТЧИЗֺНЯНИХ ВЧЕНИХ Empty Re: Татаринова С.О., Левченко А. М. ВИСВІТֺЛЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ РОБОТИ У ПРАЦЯХ ВІТЧИЗֺНЯНИХ ВЧЕНИХ

Сообщение автор Вячеслав Фурса в Ср Янв 23, 2019 12:33 pm

Цікаве повідомлення. Особливо для практикуючих соціальних педагогів і соціальних працівників.

Вячеслав Фурса

Сообщения : 7
Дата регистрации : 2017-05-25

Посмотреть профиль

Вернуться к началу Перейти вниз

Татаринова С.О., Левченко А. М. ВИСВІТֺЛЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ РОБОТИ У ПРАЦЯХ ВІТЧИЗֺНЯНИХ ВЧЕНИХ Empty Re: Татаринова С.О., Левченко А. М. ВИСВІТֺЛЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ РОБОТИ У ПРАЦЯХ ВІТЧИЗֺНЯНИХ ВЧЕНИХ

Сообщение автор АЛЛА ДУНАЙ в Чт Янв 24, 2019 2:46 pm

Соціально – культурна діяльність - нове поняття для нашого суспільства. Але така діяльність необхідна, особливо в світлі останніх подій в нашій державі.

АЛЛА ДУНАЙ

Сообщения : 2
Дата регистрации : 2019-01-24

Посмотреть профиль

Вернуться к началу Перейти вниз

Татаринова С.О., Левченко А. М. ВИСВІТֺЛЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ РОБОТИ У ПРАЦЯХ ВІТЧИЗֺНЯНИХ ВЧЕНИХ Empty Re: Татаринова С.О., Левченко А. М. ВИСВІТֺЛЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ РОБОТИ У ПРАЦЯХ ВІТЧИЗֺНЯНИХ ВЧЕНИХ

Сообщение автор innaushkalo в Чт Янв 24, 2019 5:46 pm

Дана тема є актуальною в будь-який час. Організація соціально-культурної діяльності має яскраво виражений розвиваючий характер, що значно впливає на формування цілісної особистості, стимулює соціальну активність і забезпечує духовне збагачення людини.

innaushkalo

Сообщения : 6
Дата регистрации : 2019-01-24

Посмотреть профиль

Вернуться к началу Перейти вниз

Татаринова С.О., Левченко А. М. ВИСВІТֺЛЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ РОБОТИ У ПРАЦЯХ ВІТЧИЗֺНЯНИХ ВЧЕНИХ Empty Re: Татаринова С.О., Левченко А. М. ВИСВІТֺЛЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ РОБОТИ У ПРАЦЯХ ВІТЧИЗֺНЯНИХ ВЧЕНИХ

Сообщение автор Спонсируемый контент


Спонсируемый контент


Вернуться к началу Перейти вниз

Вернуться к началу


 
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения