Татаринова С.О., Корабліна Г.О. ЕФЕКТИВНА СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНО СПРЯМОВАНОЇ ПОВЕДІНКИ МОЛОДІ

Перейти вниз

Татаринова С.О., Корабліна Г.О. ЕФЕКТИВНА СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНО СПРЯМОВАНОЇ ПОВЕДІНКИ МОЛОДІ Empty Татаринова С.О., Корабліна Г.О. ЕФЕКТИВНА СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНО СПРЯМОВАНОЇ ПОВЕДІНКИ МОЛОДІ

Сообщение автор Admin в Ср Янв 16, 2019 9:07 am

Визначення ефективності соціальної реклами є предметом дослідження українських та зарубіжних вчених. Одним з неоднозначних наслідків трансформації українського соціуму є аномія, для подолання якої необхідна потужна державна ідеологія. Каналами впровадження ідеології є провідні агенти соціалізації особистості, один з них – ЗМІ. Потужним інструментом реалізації ідеологічної програми може бути соціальна реклама.
Донедавна соціальна реклама не була предметом спеціального дослідження соціальної педагогіки/соціальної роботи, тому, попри деякі напрацювання у цьому напрямку: змістовне наповнення соціальної реклами (Л. Березовець, А. Стрелковська, Н. Удріс та ін.), використання соціальної реклами у соціально-педагогічній діяльності (О. Безпалько, Р. Вайнола,А. Капська, О. Клочко, К. Яресько та ін.) та експериментальна перевірка її ефективності (Т. Алєксєєнко, О. Онипченко, І. Пінчук, О. Сватенков та ін.), співпраця соціальних педагогів/соціальних працівників та ЗМІ (О.Балакірєва, В. Лютий, Т. Семигіна, Є. Холостова та ін.) – ряд аспектів залишається недослідженим. Так, недостатньо уваги приділено соціальній рекламі як агенту соціалізації особистості та як професійному інструментарію соціального педагога/соціального працівника; не розроблено критерії її ефективності; не зовсім чітко окреслено актуальні напрямки.
Соціальна реклама – це вид комунікації, орієнтований на привернення уваги до актуальних проблем суспільства та його моральних цінностей. В Україні згідно з законом «Про рекламу» соціальною рекламою вважається інформація будь-якого виду, розповсюджена у будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутків. Процес впливу реклами на її споживача відображено у схемі, яка відома як закон ланцюгу психічних явищ, що беруть участь у створенні образу: сприйняття > емоційне враження > розуміння > емоційне ставлення > активність.
Таким чином, варто підкреслити, що застосування ефективної соціальної реклами є необхідною складовою формування позитивно спрямованої поведінки молоді. З метою визначення критеріїв дієвої соціальної реклами та розробки методичних рекомендацій щодо створення ефективного рекламного продукту, доцільним є розгляд особливостей сприймання соціальної реклами молоддю України, вплив різних параметрів соціальної реклами на поведінку молоді, а також аналіз оцінки ефективності та основні принципи реалізації соціальної реклами.
Admin
Admin
Admin

Сообщения : 145
Дата регистрации : 2016-05-29

http://miest2016.ukrainianforum.net

Вернуться к началу Перейти вниз

Татаринова С.О., Корабліна Г.О. ЕФЕКТИВНА СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНО СПРЯМОВАНОЇ ПОВЕДІНКИ МОЛОДІ Empty Re: Татаринова С.О., Корабліна Г.О. ЕФЕКТИВНА СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНО СПРЯМОВАНОЇ ПОВЕДІНКИ МОЛОДІ

Сообщение автор Вячеслав Фурса в Ср Янв 23, 2019 12:30 pm

Досить актуальна проблема, зрештою, як і багато інших, які повинна вирішувати держва, яка прагне називатися соціальною, як більшість країн Європи, або державою загального добробуту, як США. Просування соціальних цінностей, популяризація соціальних завдань безумовно матимуть позитивні гуманітарні наслідки для всього суспільства. Але першочерговою умовою цьго звичайно повинна виступати політична воля і стабільність у реалізації соціально-економічного курсу держави.

Вячеслав Фурса

Сообщения : 7
Дата регистрации : 2017-05-25

Вернуться к началу Перейти вниз

Татаринова С.О., Корабліна Г.О. ЕФЕКТИВНА СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНО СПРЯМОВАНОЇ ПОВЕДІНКИ МОЛОДІ Empty Re: Татаринова С.О., Корабліна Г.О. ЕФЕКТИВНА СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНО СПРЯМОВАНОЇ ПОВЕДІНКИ МОЛОДІ

Сообщение автор АЛЛА ДУНАЙ в Чт Янв 24, 2019 3:14 pm

Соціальна реклама за свою короткотривалість здатна розкрити глобокий зміст проблеми та шляхи її подолання. Нажаль, в нашій державі на разі соціальна реклама трішки однобока, більшість направлена тільки на патріотичне виховання, а недостатньо уваги приділяється здоровому способу життя.

АЛЛА ДУНАЙ

Сообщения : 2
Дата регистрации : 2019-01-24

Вернуться к началу Перейти вниз

Татаринова С.О., Корабліна Г.О. ЕФЕКТИВНА СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНО СПРЯМОВАНОЇ ПОВЕДІНКИ МОЛОДІ Empty Re: Татаринова С.О., Корабліна Г.О. ЕФЕКТИВНА СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНО СПРЯМОВАНОЇ ПОВЕДІНКИ МОЛОДІ

Сообщение автор Спонсируемый контент


Спонсируемый контент


Вернуться к началу Перейти вниз

Вернуться к началу


 
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения