Непша О.В. ШКІЛЬНА ГЕОЛОГІЧНА ЕКСКУРСІЯ ЯК ЗАСІБ ЕКОЛОГІЧНОГО ТА НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ

Перейти вниз

Непша О.В. ШКІЛЬНА ГЕОЛОГІЧНА ЕКСКУРСІЯ ЯК ЗАСІБ ЕКОЛОГІЧНОГО ТА НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ Empty Непша О.В. ШКІЛЬНА ГЕОЛОГІЧНА ЕКСКУРСІЯ ЯК ЗАСІБ ЕКОЛОГІЧНОГО ТА НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ

Сообщение автор Admin в Ср Янв 16, 2019 9:02 am

Актуальною проблемою сьогодення є виховання патріотизму, який перш за все починається з вивчення рідного краю.Дуже важливо з юних років прищеплювати навички дбайливого ставлення до природи рідного краю, до культурно-історичної спадщини предків.
Шкільні екскурсії ‒ це приємний спосіб не тільки відволіктися від підручників, а й придбати новий досвід і яскраві враження.А це сприяє більш глибокому і якісному засвоєнню матеріалу з історії, географії та інших предметів.Метою шкільних екскурсій єстворення умов для світоглядного потенціалу, інтелектуального розвитку, оздоровлення та особистісного самовдосконалення учня в умовах всебічного вивчення рідного краю [2].
Однією з шкільних екскурсій в природу є геологічнаекскурсія по долині р.Молочна. Завдання екскурсії ‒ спостереження сучасних геологічних процесів, збір зразків алювіальних відкладень,ознайомлення з геологічною історією басейну р. Молочна, вивчення геоекологічноїситуації.
У результаті проведення польових спостережень в учнів розвивається розуміння складних взаємодій і взаємозв’язків геологічних і фізико-географічних явищ, вміння спостерігати їх, фіксувати і аналізувати. Оволодіння методикою проведення польових геологічних спостережень важливо для кожної людини, якалюбить природу і може вкласти свій внесок в її пізнання.
Учні під час польових спостережень повинні набути навичок роботи з геологічним обладнанням, вмінням описувати геологічне оголення і відбирати зразки, вести польовий щоденник, замальовувати і фотографувати різні геолого-геоморфологічні об’єкти. Необхідно не просто реєструвати і описувати різні геологічні явища, а й розкривати їх генетичну природу, умови походження і взаємозалежність сучасних і давніх геологічних процесів. Виконання цих завдань покладене на вчителя [1].
Мета екскурсії досягається в тому випадку, якщо учень самостійно виконує якісь завдання, аналізує ситуацію, спостерігає процеси, що відбуваються на природі, фіксує в польовому щоденнику, і коли екскурсія вміло забезпечена злагодженим методичним матеріалом.
Список використанихджерел
1. Зав’ялова Т. В., Непша О. В., Прохорова Л. А. Туристський похід з учнями по вивченню геології рідного краю. Фундаментальні та прикладні дослідження: сучасні науково-практичні рішення і підходи. Баку-Ужгород-Дрогобич :Посвіт, 2017. С.301-303.
2. Непша О.В., Яровой Д.В. Особливості організації та проведення географічних екскурсій. Актуальные научные исследования в современном мире. Переяслав-Хмельницький : 2017, №1. Т.7. С.6-10.
Admin
Admin
Admin

Сообщения : 145
Дата регистрации : 2016-05-29

Посмотреть профиль http://miest2016.ukrainianforum.net

Вернуться к началу Перейти вниз

Непша О.В. ШКІЛЬНА ГЕОЛОГІЧНА ЕКСКУРСІЯ ЯК ЗАСІБ ЕКОЛОГІЧНОГО ТА НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ Empty Непша О.В. ШКІЛЬНА ГЕОЛОГІЧНА ЕКСКУРСІЯ ЯК ЗАСІБ ЕКОЛОГІЧНОГО ТА НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ

Сообщение автор Юлія Сребранець в Ср Янв 23, 2019 3:35 pm

Безумовно, це важлива тема. Шкільна геологічна екскурсія - дуже гарний засіб екологічного та патріотичного виховання дітей у доступній для них формі. Природоохоронна справа залежить від свідомості кожної людини, її відповідальності за долю рідної природи. Це вимагає підвищеної уваги до виховання дбайливого ставлення до її об'єктів, починаючи з дошкільного віку — періоду становлення основ майбутньої особистості. Ще є важливим те, щоб дитина бачила особистий приклад рідних у ставленні до природи. На жаль, не всі батьки є хорошим прикладом для своїх дітей.

Юлія Сребранець

Сообщения : 4
Дата регистрации : 2019-01-21

Посмотреть профиль

Вернуться к началу Перейти вниз

Вернуться к началу


 
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения