Забавляєва Т.І., Пюрко В.Є. ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО СВІТОГЛЯДУ ДІТЕЙ НА УРОКАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» (1 КЛАС)

Перейти вниз

Забавляєва Т.І., Пюрко В.Є. ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО СВІТОГЛЯДУ ДІТЕЙ НА УРОКАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» (1 КЛАС) Empty Забавляєва Т.І., Пюрко В.Є. ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО СВІТОГЛЯДУ ДІТЕЙ НА УРОКАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» (1 КЛАС)

Сообщение автор Admin в Пн Янв 21, 2019 9:33 am

Сьогодні в усьому світі розв’язуються і обговорюються глобальні проблеми навколишнього середовища. Свідоме засвоєння й опанування екологічної культури має розпочинатися ще з дитинства. Початкова школа відкриває неабиякі можливості для цього, бо саме тут закладається інтелект, структура мислення, а природна допитливість дітей та інтерес до оточення створюють сприятливі умови екологічного виховання. Тому, екологічне виховання молодших школярів має неодмінно поєднуватись з екологічною освітою, що успішно можна поєднувати у такій формі навчання, як ігрова, а приклад представлено у наведеному фрагменті уроку.
Тема. Значення води у природі та житті людини та скорочення її витрат.
І. Вивчення нового матеріалу.
1.Відгадування загадки. Відома здавна рідина, усяк її вживає. Буває хмаркою вона, сніжинкою буває, бува, як скло, крихка, тверда, звичайна… Підкажіть… (вода).
2.Вправа «Мікрофон». Для чого людині потрібна вода? Кому, ще потрібна вода?
3. Оголошення теми і завдань уроку. На уроці поговоримо про значення води і необхідність збереження водних ресурсів.
4.Читання української народної казки «Вода». Питання для обговорення: Як називалось село? Що трапилось в селі? Чому зникла вода? Як треба ставитись до води? Висновок: найдорогоцінніший скарб на Землі - це вода. Вода – це життя.
5. Перегляд мультфільму «Склянка води». Питання для обговорення: Як ви оцінюєте вчинок хлопчика? Як би ви вчинили? Висновок: від води залежить клімат планети, без води наш спільний квітучий дім перетворився б на мертву пустелю. Воду потрібно бережно використовувати, не витрачати її дарма.
6. Робота в зошитах з друкованою основою. Учні розглядають малюнки, складають речення, розповідають від чого забруднюється вода. Висновок: Учні повинні охороняти місцеві водойми, ставки, річки: не кидати сміття, скла, не зливати брудної води. Підприємства мають будувати очисні споруди.
7. Робота в групах. Обговоріть в групах питання, намалюйте схематично відповідь і презентуйте роботу:1 група - «Роль води в житті живої природи», 2 група - «Забруднення води», 3 група - «Використання води», 4 група - «Охорона водойм».
8. Робота в групах. Скласти сенкан до слова «Вода». Вода. Корисна, необхідна. Живить, зменшується, забруднюється. Без води немає життя. Живильна сила.
ІІ. Підсумок уроку. Які водойми є в нашій місцевості? Як потрібно їх охороняти.
Admin
Admin
Admin

Сообщения : 145
Дата регистрации : 2016-05-29

Посмотреть профиль http://miest2016.ukrainianforum.net

Вернуться к началу Перейти вниз

Вернуться к началу


 
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения